Bugi w army rage.

Czasami jak sobie gram w jakaś planszę - szczególnie w trybie blitz, to napotykam w grze tak zwane bugi - inaczej to są niedopracowania gry, które można wykorzystać jeśli jest się sprytnym. Po angielsku to się nazywa - glitches, dlatego możesz użyć angielskiej nazwy podczas szukania bugów w army rage. Niby to oszukiwanie, ale ja uważam bugi za coś wspaniałego, z czego potrafią korzystać bardziej sprawni gracze, a dzięki temu gierka staje się zdecydowanie ciekawsza.
Na temat bugów najwięcej dowiesz się na youtube, bo tam naprawdę goście przechodzą samych siebie.

Ja mogę ci powiedzieć jakie bugi sam widywałem na żywo:
-wioska filipowo - ten domek przy punkcie B, w 1 części z pociągiem - można wejsć na dach tego budynku i się campic.
-2 tura wioski filipowo - tak samo, budynek przy pkt B, widywałem na nim snajperów.
-legowisko tygrysa, 1 tura nad działem bliższym mostu - można wejść na ten daszek ale raczej łatwo cię tam wykryją
-raz gościu wszedł w ogóle na dachy budynków w mieście rocket polet(kellys town), ale to było rok temu
-w legowisku tygrysa, 1 misja - da się wejść na dach kościoła z wieży, ale nie jest to łatwe.

Więcej już nie pamiętam, chociaż na youtube widziałem masę takich sztuczek, na przykład na wyspie wulkanicznej, można wejść na wulkan - lecz chyba nie da się stamtąd strzelać. Jeszcze na mapach treningowych, gość wlazł na strzelnice i chodził koło tarcz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz