Bronie w army rage

Lista broni, z jakiej można korzystać w army rage jest konkretna. Ale aktualny spis wymaga niestety uruchomionej gierki, ponieważ spisy internetowe nie są aktualne. Chociażby teraz na dniach doszły 2 strzelby Winchester. Jedna jest dostępna za coinsy, a druga za Cobalt. Ta za golda jest w miarę tania, bo kosztuje tylko 3500 coinsów. Można ją mieć od 7 poziomu. Jak dla mnie to broń jest taka sobie, chociaż ostatnio zauważyłem wielu przeciwników, którzy rozwalali mnie z daleka. Tylko że ja gram jako sniper i w dodatku mam kilka punktów zdrowia mniej, do kupiłem i ulepszyłem gogle - czego żałuje, bo nic mi to nie dało. No moze po za większą energię - blisko 675 pkt energii. Ale skoro z daleka mozna mnie trafic strzelbą to średni interes.
Dlatego jeśli chcesz listę broni w army rage, to odsyłam do uruchomienia gry, bo tylko tam się dowiesz co jest najbardziej aktualne.
Wracając do strzelby - może ją mieć tylko wsparcie, a ja liczyłem na to, że snajper dostanie te broń, ze względu na szybkość.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz