Druga w miarę uniwersalna broń

Piszę że w miarę uniwersalna, bo jak miałem starcie z kilkoma gośćmi mającymi ulepszone pepesze, stg-ki i m2, to mogłem co najwyżej im pomachać z moim DP 28. Ale teraz chciałem przedstawić broń, która jest porównywalna do DP, a w niektórych przypadkach ją przewyższa.


http://en.wikipedia.org/wiki/File:M1918_Variants.jpg
Tą bronią jest BAR M1918 w wersji darmowej, czyli za 3500 coins. No i w prawdziwym świecie to była pierwsza opcja karabinu wspomagającego. Tym razem jednek twórcy wyposażyli tym karabinem piechote a nie wsparcie(tak jak kilka miesięcy temu) więc dla mnei to dodatkowa zaleta. Można miec szybkość piechura, z siłą ognia taką jak wsparcie. Tylko pojemność magazynka znacznie mniejsza, bo 20 pocisków. Celowanie też jest kiepskie, bo ja nauczyłem się już celować z użyciem prawego klawisza myszy, ponieważ mam wtedy większą celność.
Na rysunku obok widać morele tego karabinu. W army rage jest wersja darmowa i płatna. Ten płatny karabin ma w sumie lepszy celownik, ale skoro miałbym zasilać konto prawdziwą kasą to wolę lepszą broń niż BAR M1918 A2.

Jakie są zalety?
Siła ognia taka jak ze wsparcia. Jeszcze dobra celność, ale trzeba nauczyć się celować. Zasięg też jest konkretny i można ostrzelać snajpera, chociaż przy strzelaniu seriami odrzuca broń w górę. Można osłaniać piechotę i atakować czołgi żeby je osłabić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz