Jakim żołnierzem najlepiej grać.

Każdy wie, że do wyboru są 4 rodzaje żołnierza.Szturman, Snajper, Wspierajacy i Saper.

Ja cenię każdego z nich i korzystam z ich pomocy niemal równocześnie, zmieniając ich co chwilę.

Możliwości każdego z nich są różne.

Szturmowiec jest szybki, ma dobrą broń w bliskim kontakcie i może zamiast broni bocznej używać innej broni głównej. Ja z tej opcji na razie nie korzystam, bo mam taka broń, że wolę już swojego lugera w zastępstwie jeśli BAR mi przestanie strzelać. Luger to wspaniały pistolet i uważam że jest lepszy nawet od M1911 - mimo mniejszej siły rażenia, jest on szybkostrzelny, co w półdystansie jest konieczne. Podsumowując: żołnierz uniwersalny, mimo że nie umie naprawić pojazdu ani założyć spawnu.

Snajper to bardzo zwinna jednostka. Jest najsłabszy fizycznie, ale jego szybkość przydaje się jak przeciwnik załączy zapalnik i trzeba szybko dobiec by go wyłączyć. Po za tym snajper wyposażony jest w dalekosiężne karabiny - więc można ustawić się z daleka. Co prawda kilka broni piechura może poradzić sobie z karabinami snajperskimi na dużym dystansie, ale to wyjątki. Dodatkowo jednostka ta posiada na pewnym poziomie możliwość wsparcia lotniczego. Ja dostrzegłem jeszcze jedną przydatną rzecz snajpera, ale o tym będę raczej pisał w poradniku army rage. Miny to także to, co posiadają snajperzy - przydatne podczas obrony zapalników.

Wsparcie, to silna fizycznie jednostka, ale bardzo powolna. Nawet otyły świniopas nie sapie po tak krótkim biegu, jak Support. Ale to gra i trzeba tak dobierać tempo. Co mi się jednak podoba. Goście mają strzelby, są wytrzymali, maja DP-28. Broń supportu jest silna i z daleka można ostrzelać snajpera, albo posiekać biegnące bydło. Żołnierz ten może mieć też ręczny karabin MG-34 i 42, czyli bardzo dużą wiązkę pocisków lecących wprost na Ciebie. Ma on także check-point, z którego można zaczynać grę. Jak się ustawi spawn blisko zapalnika, to pomagasz drużynie. Ma on też apteczkę, która pomaga kolegom - jednym słowem żołnierz wspierający.

No i na końcu saper, czyli osoba posiadająca broń niszczącą czołgi. Może on jeszcze inne rzeczy. Na przykład naprawić uszkodzone czołgi. Inżynier potrafi też zamontować karabin maszynowy - o ile jest na wystarczającym poziomie, bo trzeba mieć chyba 25 poziom. Oprócz karabinu, może robić osłony, bardzo przydatne żeby zabezpieczyć wejścia do budynków. jednostka ta ma także bardzo mocne i sprawne pistolety maszynowe, czasami bijące na głowę uzbrojenie szturmowca. No i saper axis wygląda jak Adolf Hitler bez wąsa:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz