Koniec Army Rage

Smutna informacja na jaką trafiłem podczas próby wejścia w launcher Army Rage. Niestety wygląda na to, że jedyna gierka w tych klimatach jaką znam - upadła. Jest to bardzo smutne i nie wiem czy jakaś ciekawsza gierka mi się spodoba. Chociaż pewnie nie ma ciekawszej w tych klimatach. Jedyna jakie znam to giganty, które mają wysokie wymagania, albo jakieś gry na przeglądarki internetowe - czyli porównanie żadne.
Z tego co wyczytałem po użyciu translatora to wnioskuję, że twórcy nie mieli zysku z gry. Nawet na polskiej stronie pojawił się komunikat  po angielsku, więc stwierdzam że nie opłaca się Polakom tego tłumaczyć bo szkoda czasu. Naprawdę smutna wiadomość, bo gra kozacka.

Jakie mogą być powody upadłości firmy army rage. Oczywiście brak profitów z ciężkiej pracy jaką twórcy włożyli w grę.
Ja mam jednak swoje teorie. Na przykład dołączanie do pokoi. Dla mnie to najgorszy pomysł jaki może być. Że wybiera się tylko tryb gry i po losowaniu trafiasz na jedną z kilku map. A jeśli ktoś ma ochotę pograć na Warszawce, a jedyne co to wchodzi na Bazar. To eliminuje wielu graczy. Myślę że wystarczyło ustawić normalne pokoje, i każdy wchodzi tam gdzie chce. Tak jak w trybie praktyki(z której nie ma doświadczenia). I chyba poradnik, który maiłem zrobić nie wypali bo gierka upadła.
Drugi powód, to moim zdaniem niewłaściwe zbilansowanie cen za bronie. Ja nie wpłaciłem żadnej kasy, ale doświadczenie pomogło mi radzić sobie z tymi, co wydawali pieniądz.
Trzeci powód, to chyba mało atrakcyjne plansze. Mimo, że mi się bardzo podobały to jednak dodałbym kilka elementów.
Kiedyś były plany wprowadzenia samolotów, ale to byłoby dużo roboty - jednak wiele osób miało nadzieje i się rozczarowało. Tacy pewnie też odeszli.
Ja marzyłem o trybie Death Match z czołgami i działami i budynkami. Myślę że nawet użycie identycznej mapy do Blitz nie byłoby głupie.

Podsumowując - wielka szkoda, bo ja w sumie grałem tylko w army rage.

3 komentarze:

  1. Istnieje podobna gierka - Heroes and Generals

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za słaby komp mam:) ale wyglada mi to na ulepszoną wersje Army rage

      Usuń
  2. za słabego kompa mam, core 2 duo, xp 1 giga ram, jeszcze z 2007 roku a army rage na tym ładnie smigało tylko czasami sie wieszał

    OdpowiedzUsuń