Lista irytujących rzeczy w Army Rage

Gra armyrage podoba mi się najbardziej. Można się sprawdzić z innymi, pogłówkować, i inne tego typu sprawy. Ja uwielbiam Blitz, bo tam trzeba zespołowego zgrania. Jednak nie wszystko jest takie wspaniałe, jeśli w Twojej drużynie są pospolite nooby itp.

Ogólnie sam wiesz na czym polega Blitz. Trzeba atakować albo bronić zapalników. Masz też na to określony czas, więc trzeba działać jak najszybciej.

Ale są osobniki, które nie wiedzą lub nie chcą wiedzieć o co chodzi w tej grze. Poniżej przedstawiam to co mnie najbardziej wkurza.
1. Gość strzela w swoich dla zabawy z wyrzutni rakiet. W grze na pkt to jeszcze jakoś ujdzie, ale w blitz liczy się każda sekunda, żeby obronic zapalnik.
2. Ktoś wsiada do czołgu i stoi w miejscu.
3. Ja strzelam z samochodu i prawie trafiam do celu, a ktoś wsiada i odjeżdża tym autem.
4. Gość zamiast atakować na flagę albo na punkt, to leży w miejscu z którego praktycznie nikogo nie zastrzeli, a na pewno nie pomoże drużynie.
5. Ludzie zostawiają czołg koło przeciwnika(mam na myśli tygrysy pozostawione jankesom pomimo, że nie trzeba wyłączyć zapalnika).
6. Gra wyłącza się samoistnie właśnie w tej misji z czołgami, gdzie idzie zebrać najwięcej expa - częste błędy tej gry.
7. Ja sam albo z kimś próbujemy sami przeciw kilku osobom coś ugrać, podczas gdy mamy w swoim teamie kilkunastu kompanów - noobów.
8. Zajmowanie działa/karabinu i nic nie robienie - podobnie jak z czołgiem.
9. Dobieranie graczy tak, że gram sam na 4 - poważna wada army rage - powinni zrobić tak jak w trybie praktyki, że jest pokój i każdy wchodzi tak gdzie chce a nie że losowo go dobierają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz