Gry podobne do Army Rage

Znowu pisze ten post w smutku, bo dalej nic nie wiem o powrocie do Army Rage.
W dodatku mam darmowego i słabego neta, który rozłącza mi się co godzinę, więc jedynymi sensownymi grami dla mnie są szachy i jakieś gry przeglądarkowe.
W necie też mi ciężko znaleźć gry podobne do kochanego Army Rage.

Aby gra była podobna, musi spełniać 2 warunki.
Musi być to shotter, czyli pospolicie zwana strzelanka/strzelanina, oraz musi ona dotyczyć 2 wojny światowej.
Jest to najciekawszy okres wśród wielu osób. To że jest więcej graczy w obecne wojny, to wynik tego, że dostępne gry są o tych wojnach.

Moim zdaniem najbardziej podobne do Army rage jest Forgoten Hope 2.
Nawet autorzy tej gry zarzucali twórcom army rage kopiowanie grafiki z pojazdów, a dalej znamy smutny finał zakończenia army rage.

Osobiście nie grałem w forgoten hope, ale grafika wydaje się być podobna, jednak detale to chyba lepsze miał army rage.
Aby grać w forgoten hope trzeba mieć chyba Battelfielda 1942, bo forgoten to tylko dodatek w trybie multiplayer. W związku z tym zakąłdam, że postawiono nacisk na plansze(może grać nawet 64 osób na mapie).

Innych podobnych gier nie znam, zresztą inni tez nie bo wypisują jakies Wolfy, SKILL-e, a nawet gry przeglądarkowe, co wogóle nie jest podobne.
Nawet czołgi(WOT) jest bardziej zbliżony do army rage niż powyższe tytuły

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz