Moje opinie na temat army rage

No cóż, nie będę oryginalny i pewnie powiem to co inni powtarzają na temat tej gierki. W army rage chodzi o to, aby zdobywać doświadczenie, ulepszać swoje uzbrojenia, kupować nowe modele broni, przechodzić misje różnego rodzaju no i ogólnie dobrze się bawić, co czasami jest u mnie niemożliwe bo albo mam nie ogarniętą drużynę lub też gierka sama mi się rozłącza.
Gierka army rage to typowy shotter, czyli zwykła strzelanka taka jak CS albo Battelfield, z pewnymi uchybieniami, które są z kolei wielka zaleta, bo kto na takim sprzęcie jakiego wymaga army rage, może sobie pozwolić na battelfielda. Ja sam mam słabego kompa i wiem co mówię, bo nigdy nie grałem w nic innego jak medal of honor i army rage i swat 4;/ taki mój marny żywot gracza komputerowego.

Co moge więcej powiedziec na temat tej gry.
Mi się podoba, szczególnie moduł Blitz, gdzie nie liczy się to jaką broń posiadasz, ale bardziej w grę wchodzi zgranie drużynowe i pomysł na grę.

Jeśli nie wydajesz pieniędzy to pamiętaj, że będziesz miał mniej pkt niż ci, którzy inwestują(choć im się to nie zwraca oprócz przewagi nad innymi).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz