Czołgi w Army rage

żródło: Wikipedia, autor - Sean O'Flaherty
Dzisiaj chciałem opisać czołgi w Army rage. Jak się dowiedziałem są po 3 modele dla Aliantów i Nazistów, a ja sądziłem że są tylko 2. Może nie mam jakiejś aktualizacji, oprócz tej która zabrała mi najlepsze karabina maszynowe. Granie czołgami w army rage oczywiście nie może równać się z kultową grą World of Tanks, ale też ma swoje plusy.

Jakie to czołgi.

Dla aliantów przewidziane są modele:

Sherman M4 - bardzo słaby czołg, ale podczas wojny miał swój udział w wielu bitwach. Jednak tutaj siedzimy przed kompem i Shermeny mają słabe karabiny, małe pancerze i w ogóle są cienkie.

Pershing 26 to znacznie mocniejszy czołg, ale też nie ma jakiś wspaniałych osiągów, a nawet nie można go skonfrontować z Tygrysem, więc grając nim a Shermanem mam podobne wrażenia.

SU 85M to najnowszy czołg, którego nie spotkałem nigdzie w grze, a jedynie na gameplayach innych graczy. Być może nie mam odpowiedniej wersji gry, więc nie będę się udzielał na jego temat.

Dla osi są poniższe czołgi

Panzer IV - podobnie jak Shermann niczym nie imponuje, ale jednak uważam go za bardziej dopracowany niż sherman no i ma lepszy karabin maszynowy. Sam nie wiem jak Niemcy mogli przegrać wojnę, skoro mieli lepsze uzbrojenie:)

Tiger 1 - to mocny czołg, ma dobry karabin no i jest wytrzymały, gracze sobie cenią ten czołg

Sturmgeschutz IV - też nowy czołg, ponoć najmocniejszy a ja niestety jeszcze nim nie grałem. No cóż, może powinienem gdzieś na forum poszukać aktualizacji, żeby mieć te czołgi.

Podsumowując, bardziej wydajne są czołgi Niemieckie, bo mają mocne i celne karabiny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz