Army Rage Blitz

To mój ulubiony rodzaj mapy. Polega on na tym, aby zdetonować ładunki wybuchowe o symbolach A i B. Jedne drużyna broni, druga atakuje i potem zmiana. Takich mapek jest albo 3, albo 4. Ja gram na wersji angielskiej, a coś polskiej nie mogę zainstalować. Jakie to mapki?
Legowisko tygrysów - bardzo ciekawa, ma 3 moduły. Na początku atakuje się kościół, potem miasto i na końcu bazę wojskową.
Philippeville - też bardzo fajna mapa, ma 3 moduły. Najpierw gra się w opuszczonej wiosce, potem na otwartym polu z czołgami, na końcu małe miasteczko.
Porzucony arsenał - dla mnie mapka słaba na blitz bo na niej też jest trym gra zespołowa. Jeśli już korzystać z mapek do Deatmatcha, to prędzej bym widział Kellys town.
Brest Fortress -  nigdzie nie mogę znaleźć info że taka mapka to tez tryb Blitz. Może nowi grający już na niej nie zagrają, bo ja ściągałem army rage ponad rok temu. Ta mapka mogła by być fajna, jak by punkt respawnu był bliżej do obrony, bo niekiedy atakujący mają bliżej i jest kicha. No i za mało czasu co też jest irytujące.

Moim marzeniem jest blitz na większym terenie z czołgami, wieżami widokowymi tak aby można było byc snajperem. Chociaż teraz też można ale punktów jest mało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz